Виберемо комірку поряд з числами, які ви хочете звести, натисніть кнопку Авто сума на вкладці Головна та натисніть введення і все готове. Коли ви натискаєте кнопку Автосума, Excel автоматично вводить формулу для підсумовування чисел (яка використовується СУММ).
Як автоматично порахувати суму в Excel?
Один із простих і швидких способів скласти значення в Excel – використовувати авто суму. Просто оберіть порожню комірку безпосередньо під стовпцем даних. Потім на вкладці Формула натисніть Авто сума > суму. Excel буде автоматично відображено діапазон суми.
Як у Excel зробити підсумок?
Ви можете швидко підвести підсумки в таблиці Excel, увімкнувши параметр Переключити рядок підсумків.
- Натисніть будь-яке місце таблиці.
- Клацніть вкладку Конструктор таблиць > Параметри стилів > Рядок підсумків. Рядок Підсумок буде вставлено у нижній частині таблиці.